CASE STUDIE
Dollarstore.dk

Dollarstore er en detailvirksomhed med fokus på salg af billige varer. I 2021 havde Dollarstore stor succes med at implementere en strategi, der forbedrede deres digitale tilstedeværelse og sporede konverteringer på tværs af kanaler.

DollarStore
ROAS
0 %
Unikke konverteringer
0
Antal Måneder
0

Udfordrigen

Før Dollarstore implementerede deres nye strategi, oplevede de udfordringer med at måle deres marketing-effektivitet og få en helhedsforståelse af, hvordan deres forskellige kanaler fungerede sammen. De arbejdede med forskellige værktøjer og havde ikke en centraliseret strategi, der kunne hjælpe dem med at forbinde de forskellige datapunkter og træffe beslutninger baseret på data.

Løsningen

For at tackle disse udfordringer samarbejdede Dollarstore med Foecon for at udvikle en strategi, der kunne spore konverteringer på tværs af kanaler og give dem en helhedsforståelse af deres marketing-effektivitet. Sammen med Foecon implementerede Dollarstore følgende initiativer: Google ads kampagner, med fokus på at skalere en allerede vækstende virksomhed.

foecon dashboard for kunde

Skal vi tag en uforpligtende
snak om din forretning?

Lad os tage en udforbligtende snak, hvor vi gennemgår jeres online setup, hvor vi kommer med forbedringer til hvordan vi kan hjælpe din forretning.

Derfor skal du vælge Foecon

Vi kører fysiske eller online status møder med alle vores kunder hver 2. til 4. uge
Vi er altid proaktive på nye ideer og muligheder for at vækste din forretning
Du får daglig kommunikation og rapportering med en marketingspecialist.

Bliv kontaktet af Frederik

    Du accepterer, at vi opbevarer og behandler de indtastede oplysninger, når du trykker på Send.