CASE STUDIE
Gulv-Grossisten.dk

Gulv-grossisten er en webshop med fokus på at sælge gulve. Fra Februar 2022 og frem til marts 2023, har Gulvgrossisten oplevet  stor succes med at implementere en datacentraliseret strategi, der trackede konverteringer på tværs af kanaler og optimerede deres digitale tilstedeværelse.

0 %
ROAS
0
Besøgende
0 måneder
Periode

Få en gratis gennemgang af dit online setup

    [email-subscribers-form id="1"]
    Vi kontakter dig alle hverdage indenfor 24 timer

    Udfordringen

    Gulvgrossisten startede som en ny webshop, uden noget kundedata, eller tidligere erfaring med digital markedsføring. Derfor blev Foecon kontaktet, for at hjælpe med at planlægge en datacentraliseret strategi, der på tværs af kanaler skulle vækste traffik, og omsætning.

    Løsningen

    For at tackle udfordringerne udviklede Foecon, sammen med Gulvgrossisten en datacentraliseret strategi, der kunne tracke konverteringer på tværs af kanaler og give dem en holistisk forståelse af deres marketing-effektivitet. Sammen med Foecon implementerede Gulvgrossisten følgende tiltag:

    SEO: Søgeordsanalyser, tekniske gennemgang og en opbygning af et SEO-venligt site, med fokus på at rangere højt på relevante søgeord. Derudover en langsigtet linkbuilding strategi, der har haft fokus på at skabe en organisk vækst og opnå domæneautoritet.

    Content marketing: Der er blevet udviklet content til siden, på baggrund af søgeordsanalyserne, samt hjulpet med billeder og kreativer til de betalte annoncer.

    Google Ads: Oprettet konverterende Google ads kampagner, der bakker op om Gulvgrossistens organiske trafik, og samtidig sender relevante intentionsbaserede brugere til siden. Den optimeres ugentligt, med fokus på at skabe de bedste resultater. Digital forståelse: En generel sparring gennem hele processen, hvor Foecon er transparente med resultaterne, og giver ugentlige opdateringer på performance. Derudover planlægning og eksekvering af digitale kampagner, på tværs af platforme. Samt udvikling af lagerstyring, affiliate opsætning og andre værdiskabende tiltag.

    foecon dashboard for kunde

    Resultaterne

    Efter at have implementeret deres nye strategi, opnåede Gulvgrossisten en række positive resultater, herunder:

    Flere høje rangeringer på Google, og over 30.000 besøgende til websitet.

    Over 500% Return on Ad Spend (ROAS) for Google Ads.

    Generel tilstedeværelse på relevante digitale kanaler og platforme, samt organisk og betalt traffik, der til dags dato stadig påvises højt konverterende og relevant for Gulvgrossisten. Ved at have en datacentraliseret strategi og tracke konverteringer på tværs af kanaler, har Gulvgrossisten skabt en virksomhed fra starten, hvor Foecon hele vejen igennem har stået for den digitale markedsføring, igangsætning af nye tiltag og hjulpet med den interne proceshåndtering.

    Virksomheder vi har hjulpet

    Se alle vores cases

    Ring til os +45 24 98 81 81

    Skal vi tage en uforpligtende
    snak om din forretning?

     

    Lad os tage en uforpligtende snak, så vi kan gennemgå jeres online setup, hvor vi kommer med forbedringer til hvordan vi kan hjælpe din forretning.

    Derfor skal du vælge Foecon

    Vi kører fysiske eller online status møder med alle vores kunder hver 2. til 4. uge
    Vi er altid proaktive på nye ideer og muligheder for at vækste din forretning
    Du får daglig kommunikation og rapportering med en marketingspecialist.
    Stalden logo

    Bliv kontaktet af Foecon

    Frederik Østergaard

    +45 24 98 81 81

      Du accepterer, at vi opbevarer og behandler de indtastede oplysninger, når du trykker på Send.

      Du accepterer, at vi opbevarer og behandler de indtastede oplysninger, når du trykker på Send.